قوانین سایت

سخنی با کاربر:

کلیه اصول و فعالیت های این تارنما مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و نیز حامی حقوق مصرف کننده می باشد . مشتری ضمن الزام به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ، جهت هر گونه فعالیت در این تارنما و استفاده از امکانات آن موظف به مطالعه دقیق و پذیرش قوانین و مقررات مندرج می باشد. ثبت نام و استفاده خدمات توسط کاربر به منزله تایید تمامی شرایط ، قوانین و مقررات مندرج در این تارنما بوده و با توجه به اینکه قوانین و دستورالعمل های مذکور ممکن است تغییراتی داشته باشد لذا کاربر موظف است به صورت دوره ای یا در هر بار استفاده از تمامی امکانات تارنما مجددا آنرا رویت نماید. استفاده از امکانات تارنما ، خرید کالا و خدمات منوط به پذیرفتن تمامی قوانین و مقررات درج شده در تارنما و ثبت اطلاعات واقعی می باشد و مشتری ملزم می باشد که برای ثبت نام، نام و نام خانوادگی واقعی خود ، آدرس،کدپستی، شماره تلفن، ایمیل و اطلاعات کارت اعتباری معتبر را وارد نماید. در غیر این صورت به مشتری با اطلاعات جعلی خدمات یا کالایی تعلق نخواهد گرفت.

اصطلاحات رایج در متن توافقنامه (قرارداد)

قرارداد: شرایط و ضوابط و قوانینی که مورد توافق طرفین معامله می باشد.

تارنما: در موافقتنامه کلمه (تارنما) اشاره به وب سایت آیاتای با نام دامنه WWW.AYATAY.IR  می باشد.

زیر تارنما: در موافقت نامه کلمه(زیرتارنما) به معنی صفحات زیر مجموعه تارنما و دامنه اصلی سایت می باشد.

مشتری : بازدید کننده، خریدار یا شخصی که از طریق این تارنما و صفحات زیرتارنما اقدام به خرید کالا میکند.

سرپرست: در موافقت نامه کلمه (سرپرست) به معنی ولی قانونی، قیم قانونی و وکیل قانونی شخص مشتری می باشد.

ما: فروشگاه آیاتای و تیم های زیر مجموعه فروشگاه آیاتای.

شما: کاربر، خریدار، مشتری و شخصی که در حال بازدید یا خرید و نهایی سازی سفارش می باشد.

قوانین عمومی

این توافقنامه بین مشتری و فروشگاه آیاتای (زیر مجموعه شرکت تجارت الکترونیک سفیر) منعقد می گردد. این شرایط و ضوابط عمومی (قراداد) زمانی اعمال می شود و رسمیت دارد که شما به عنوان مشتری، سفارش خود را از طریق تارنمای فروشگاه و زیرتارنما، در سبد خرید خود قرار دهید و هزینه آن را تسویه نمایید. در واقع مشتری با اقدام به خرید و تسویه حساب یا بازدید از سایت متهد می شود کلیه مفاد این قرارداد را تایید و تصدیق می کند و با آگاهی از متن قرارداد اقدام به خرید و پرداخت وجه یا سایر فعالیت ها کرده است.

ما حق تدوین شرایط و ضوابطی را که حقوق هر دو طرف معامله (خریدار و فروشنده) را رعایت کند، برای خود محفوظ می داریم  و با استناد به آن اقدام به ارائه کالا و فعالیت های مرتبط با تجارت آنلاین میکنیم.

هرگونه تغییر در متن، شرایط و ضوابط قرار داد فقط شامل سفارش های جدید خواهد شد و پس از تغییر (قرارداد) ، پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی مبنی بر تغییر متن و مفاد قرارداد به اطلاع مشتریان خواهد رسید.

مشتری باید شرایط و مقررات ارسال شده در وب سایت را به صورت دوره ای (در هنگام خرید) بررسی کرده و با آگاهی کامل از قرارداد، اقدام به ثبت سفارش نماید.

تمامی شرایط و ضوابط این قرار داد بر اساس قانون تجارت کشور ایران تدوین و تفسیر خواهد شد.

در صورت بروز اختلاف بین طرفین، طرفین موافقت می کنند که متن قرارداد (در زمان خرید کالا) مورد استناد مرجع حل اختلاف قرار گرفته شود.

تمامی حقوق وب سایت و محتوای آن متعلق به فروشگاه آیاتای، شرکت تابعه و مالکین آن است. تمامی اطلاعات و موجودیت های این سایت توسط قانون مالکیت معنوی محافظت می شود. به این معنی و مفهوم که هرگونه استفاده از علائم تجاری، نام فروشگاه، نام شرکت، نام کالا، تصویر و گالری، لگو، تصاویر کالا، اطلاعات کالا، طراحی گرافیک وب، المان ها و مجودیت های css html و المانهای ترکیبی جاوا اسکریپت و کتابخانه های مرتبط، موجودیت های کد نویسی شده، کد ها و اسکریپت ها، فونت های تحت لیسانس، منابع سرور و سایر مطالب و موجودیت ها، ممنوع و فقط با رضایت کتبی امکانپذیر و مجاز خواهد بود.

سلب فروش از طریق واسط و نماینده : فروش محصولات از طریق همین تارنما به طور مستقیم صورت گرفته و هر گونه فروش دیگری از طریق سایر وب سایت ها و فروشگاه ها تحت عنوان و آرم آیاتای و یا با برچسب و بسته بندی همراه با آرم آیاتای غیر مجاز بوده و پیگرد قانونی دارد.

از تمامی محتوای این قرارداد (قرارداد فعلی و هرگونه تغییر احتمالی در مفاد قرارداد در آینده) به صورت نسخه ای و با امضای الکترونیک، رونوشت برداری و بصورت قانونی و ثبتی تنظیم و برابر اصل می گردد.

اگر در مورد شرایط و ضوابط سؤالی دارید، لطفا از طریق فرم تماس با ما اقدام نمایید.

حساب کاربری

مشتری تعهد می کند که دارای حداقل سن یعنی 18 سال تمام می باشد. در صورتی که به سن قانونی نرسیده باشد، در هنگام ثبت نام و عضویت در سایت، با ثبت شماره تماس سرپرست، تعهد می کند که با اطلاع کامل سرپرست خود اقدام به عضویت، خرید و سفارش گذاری می کند. طبق قوانین داخلی شرکت، هر گونه خرید اعتباری برای افراد زیر 18 سال بدون اطلاع سرپرست، قابل قبول نمی باشد و بخش فروش، حق اختیار حذف سفارش، تغییر سفارش و استرداد وجه (با کسر ضرر و زیان ناشی از هزینه حمل و نقل و مرجوعی و صدمه احتمالی کالا پس از کارشناسی و بررسی) و حذف حساب کاربری را برای خود محفوظ می داند و اعتراض بعدی، ادعا و اقامه دعوی از طرف سرپرست یا مشتری مسموع و قابل دفاع نمی باشد. درصورتی که مشتری به سن قانونی نرسیده ولی طبق قانون، اختیار تصرف در اموال و حقوق مالی خود دارد (خویش سرپرست)، ثبت نام و سفارش گذاری در سایت برای وی بلامانع می باشد.

مشتری تعهد می نماید قبل از ثبت نام، قرارداد و سیاست حفظ حریم خصوصی و تمامی قوانین را مطالعه و سپس تصمیم به ثبت نام نماید. بدیهی است، ثبت نام مشتری در فروشگاه به معنای پذیرش قرارداد تلقی خواهد شد.

مشتری تعهد می نماید تمامی اطلاعات ثبت شده در حساب کاربری خود را بصورت واقعی، صحیح و با رضایت کامل تکمیل می نماید و در صورتی که به سن قانونی نرسیده باشد،‌ باید با اطلاع سرپرست، اقدام به ثبت نام نماید (به استثناء تبصره ۱). از موارد الزامی در ثبت نام به موارد ذیل اشاره میکنیم:

  • آدرس پستی و کد پستی محل دریافت کالا.
  • آدرس پستی صورتحساب و کدپستی محل دریافت صورت حساب.
  • کد ملی مشتری.
  • شماره تلفن ثابت مشتری.
  • شماره تلفن همراه مشتری.
  • پست الکترونیک مشتری.
  • نام و نام خانوادگی مشتری.
  • شماره کارت بانک ، شماره شبا و شماره حساب مشتری و به نام مشتری.

هرگونه درج اطلاعات نادرست، تغییر مشخصات، تغییر آدرس، اطلاعات اشتباه و خلاف واقع، هیچ مسئولیتی متوجه ما نمی باشد و واحد امور مشتریان، حق دارد طبق قوانین مندرج در قرارداد اقدام و تصمیم گیری نماید.

کالا و خدمات

ما سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که تمام اطلاعات مندرج در صفحه جزئیات کالا، از جمله توضیحات، قیمت تمام شده در فاکتور یا سبد خرید (مالیات، هزینه پست و بسته بندی و …) ، خصوصیات کالا (طول، عرض، ارتفاع، سایزها و واحدهای مرتبط با البسه و کفش و…) در تمام زمان ها دقیق و درست ذکر شود. با این حال، ممکن است اشتباهات و خطاهای سهوی و انسانی روی دهد که دور از انتظار نمی باشد. بنابراین ما سعی خواهیم کرد که تمام خطاهای اطلاعاتی را در وب سایت در اسرع وقت به صورت منطقی حل کنیم، و اگر متوجه شویم که چنین خطایی بر کالای خریداری شده توسط شما تأثیر مهم می گذارد به شما اطلاع می دهیم و اطمینان می دهیم که نسبت به جبران آن در اسرع وقت اقدام کنیم. با این حال، مشتری می پذیرد چنین خطاهایی سهوی و غیر عمدی بوده و بروز آن در فضای تجارت آنلاین اجتناب ناپذیر است و مسئولیتی را (به غیر از جبران خسارت احتمالی و عودت کامل وجه کالا پس از انجام فرآیند کارشناسی) متوجه وب سایت نخواهد کرد.

مشتری باید متوجه فواید، مزایا، معایب و تفاوت های خرید کالا (بخصوص پوشاک، کیف، کفش و …)  از محیط های تجارت آنلاین و اینترنتی با محیط های فیزیکی و فروشگاه های عادی باشد. بنابراین، تصاویر و رنگ محصولات ارائه شده برای فروش در سایت ممکن است کاملا با تصاویر و رنگ واقعی مطابقت نداشته باشد (به دلیل فناوری صفحه نمایش، کامپیوتر یا دستگاه های هوشمند). بنابراین ما نمی توانیم تضمین کنیم که رنگ نمایش داده شده بر روی مانیتور، به طور کامل با رنگ واقعی محصولات تطبیق داشته باشد. بنابراین ما هرگونه مسئولیتی را در رابطه با مشکلات ناشی از عدم آموزش مشتری، فن آوری ها و دستگاه های هوشمندی که مشتری از آن استفاده می کند را رد می کنیم زیرا اینها فراتر از کنترل و غیر قابل پیشبینی می باشد. به عنوان مثال چنین مشکلات ممکن است یکی از موارد ذیل باشد که عبارتند از:

  • خطاهای تاخیر در فرکانس نمایشگر و خطاهای نرم افزاری و سخت افزاری.
  • بهم ریختگی کالیبراسیون و یا بهم ریختگی تنظیمات رنگ در سیستم نمایشگر.
  • مشکلات اینترنت و سروریس دهنده اینترنت.
  • ویروس های کامپیوتری و بد افزار هایی که در عملکرد سیستم نمایش تاثیر گذار هستند.
  • عدم مطابقت مرورگر با فناوری های مورد استفاده در سایت و قدیمی بودن مرورگر.

در هر صورت، ما تمام تلاش خود را از طریق خدمات مشتریان، انجام میدهیم و سعی میکنیم در صورت امکان سریعا راه حل های را برای رفع مشکل بوجود آمده تدوین و رضایت مشتری را جلب کنیم. هرچند که این امر،‌خارج از تعهد ما می باشد و هیچگونه الزام یا تعهد برای ما ندارد.

ثبت سفارش کالا

به منظور قرار دادن سفارش از طریق وب سایت، مشتری باید قوانین و شرایط عمومی را بپذیرد. با پذیرش شرایط عمومی، مشتری متعهد می شود تا کلیه شرایط عمومی را رعایت نماید و اذعان کند که شرایط و قوانین مربوطه را خوانده و موافقت خود را با استفاده از آن مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی قبول می کند.

فروشگاه آیاتای پس از ثبت سفارش و قبل از هرگونه پرداختی اقدام به ارائه و نمایش پیش فاکتور و ریز هزینه های سفارش، به مشتری خواهد نمود. پس از پرداخت، ایمیل و پیامک تایید پرداخت و فاکتور فروش به ایمیل مشتری ارسال خواهد شد. ما توصیه میکنیم تا زمان دریافت کالا، این فاکتور را برای هر گونه تماس بعدی و خدمات مشتریان یا پشتیبانی و فروش، در ایمیل خود نگهداری و ذخیره کند.

مشتری تا زمانی که اقدام به پرداخت فاکتور ننماید و یا فروشگاه آیاتای تا زمانی که سفارش مشتری را تایید ننموده باشد، میتواند سفارش خود را لغو کند. در صورتی که سفارش توسط مشتری ثبت شده باشد حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از صدور پیش فاکتور، باید اقدام به پرداخت وجه نمایید در غیر اینصورت سفارش و پیش فاکتور به دلیل احتمال نوسان قیمت حذف خواهد شد.

سفارش شما سرآغاز یک فرآیند و پیشنهاد، برای شروع تجارت و خرید کالا از فروشگاه آیاتای می باشد. بنابر این تا زمانی که سفارش از سوی مسئول فروش پذیرفته نشود، این فرآیند و ثبت سفارش جنبه اجباری برای فروشنده تشکیل نمی دهد. در اینصورت فروشگاه آیاتای این حق را دارد که سفارش را لغو و مبلغ کالا را (در صورت پرداخت) به حساب بانکی خریدار عودت دهد.

با دریافت و تایید سفارش شما، ما یک ایمیل تأییدیه به آدرس پست الکترونیکی رسمی که در فرآیند عضویت در سایت ثبت نموده اید، به شما ارسال می کنیم. این ایمیل شامل عناوینی چون تأیید سفارش، شماره سفارش، جزئیات هزینه ها و سایر اطلاعات سفارش ها می باشد. توجه داشته باشید که این ایمیل تنها برای اطلاع و آگاهی از اینکه سفارش تایید شده یا خیر به شما ارسال می گردد. بدیهی است عدم پرداخت صورت حساب، پیشنهادات خرید کالاها از طرف فروشگاه پذیرفته نمی شود و ما این اختیار را داریم بمنظور جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، سفارش را پس از مدت زمان حداکثر ۲۴ ساعت حذف کنیم.

در صورت سفارش بیش از یک محصول، سفارش شما شامل مجموعه ای از پیشنهادات برای هر محصول به صورت جداگانه مورد بررسی قرارخواهد گرفت.

مشتری باید توجه داشته باشد که تمام کالاها (داخلی و خارجی) بر حسب واحد پول ایران محاسبه، قیمت گذاری و بر روی کالا درج می شود. تمامی هزینه هایی را که طبق قانون تجارت ایران بر عهده مشتری می باشد را ما در پیش فاکتور و سبد خرید در دسترس شما قرار داده ایم.

ممکن است رنگ هایی که برای کالاها در وب سایت نشان داده می شود، با اصل کالا متفاوت باشد زیرا این نوع تضاد به عوامل بسیاری بستگی دارد از جمله تنظیمات صفحه نمایش (لپ تاپ، نوت بوک، موبایل، تبلت، پروژکتور، تلویزیون و فناوری های مرتبط با نمایش دیجیتال، سیستم عامل، نوع و فناوری مرورگر).

تمام اندازه ها و اندازه گیری ها تقریبی و بر اساس استانداردهای تقریبی است مخصوصا کالاهایی چون پوشاک و کفش.

تمام هزینه های مرتبط با کالا که بر عهده مشتری می باشد مانند مالیات، ارزش افزوده، خدمات ویژه پستی، خدمات بسته بندی و کادوپیچی و … در صفحه سبد خرید و پیش فاکتور بطور دقیق نمایش داده می شود و مشتری می پذیرد که تمامی موارد را به دقت مطالعه و بررسی نماید و در صورت تایید، با رضایت کامل اقدام به پرداخت وجه می نماید.

با اینکه همه کالاها در دسترس هستند اما ممکن است ما نتوانیم سفارش شما را ارائه دهیم (مانند: مشکلات گمرک، تحریم، نوسان شدید ارز). بنابر این موضوع به مشتری اطلاع داده شده و مبلغ کالا به وی عودت داده خواهد شد.

هر نوع برآورد هزینه ای که به ایمیل مشتری ارسال می گردد مقطعی بوده و دارای تاریخ انقضاء قیمت می باشد و ممکن است فقط برای ۶ ، ۱۲ یا ۲۴ ساعت اعتبار داشته باشد.

کالاها و تبلیغاتی که در وبسایت ارائه می شوند ممکن است در مدت زمان اقدام شما برای خرید یا پرداخت، توسط دیگر مشتریان خریداری و بلافاصله به اتمام برسد و موجودی کالا به صفر برسد. تنها زمانی سفارش مشتری از موجودی انبار کسر خواهد شد که مشتری اقدام به نهایی سازی سفارش و پرداخت مبلغ صورت حساب (فاکتور) نماید.

لغو سفارش

در صورتی که پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، مشتری سفارش خود را لغو کند و کالا توسط فروشگاه ارسال شده باشد، مشتری باید سریعا درخواست لغو سفارش را از طریق این صفحه با درج شماره و تاریخ سفارش به واحد فروش اطلاع دهد. توجه داشته باشید که بسته پستی را همانطوری که دریافت کرده ( بسته پستی آکبند، بدون آسیب و شکافت پلمپ، نوار چسب، نوار پی وی سی، هولوگرام و فاکتور) را عینا در بسته جدید(کارتن پستی جدید) قرار داده و به خدمات پس از فروش ارسال کنید. بدیهی است مسئولیت ارسال کالا بدون آسیب دیدگی بر عهده مشتری خواهد بود و هزینه ارسال کالا از اصل وجه پرداختی مشتری کسر شده و مابقی به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

بازگشت کالا (مرجوعی)

ما کالای فروخته شده را قبل از حمل و نقل و ارسال، به دقت بررسی و با مشخصات کالا (تصویر و جزئیات) تطبیق می دهیم تا بالاترین استانداردهای ممکن را تامین کنیم.

از مشتری تقاضا داریم قبل از تصمیم به خرید و ثبت سفارش، کالای مورد نظر را به دقت بررسی کرده و اطلاعات آن را از هر لحاظ ( طول، عرض، ارتفاع، سایزها و واحدهای مرتبط با البسه و کفش و … را به دقت مطالعه کند ) سپس آگاهانه اقدام به ثبت سفارش نماید. بدیهی است فروشگاه آیاتای مسئولیت جبران سهل انگاری در انتخاب آپشن ها از طرف مشتری را نمی پذیرد و هیچ هزینه و خسارتی را پرداخت نخواهد کرد .

از مشتری تقاضا داریم، بسته دریافتی را قبل از شکافت، به دقت بررسی نموده (فک پلمپ نشده باشد، آسیب دیدگی و له شدگی شدید نداشته باشد، هولوگرام مخدوش نشده باشد) . در صورت رویت چنین مواردی که حدث میزنید حین حمل و نقل، به کالا آسیب وارد شده، از بسته پستی چند عکس واضح و دقیق تهیه کرده و از دریافت بسته پستی و امضاء دفتر مامور پست اجتناب کنید و مورد را به همراه عکس ها به خدمات پس از فروش آیاتای و شرکت پست منطقه گزارش دهید.

در صورتی که به هر دلیل درخواست مرجوعی داشته باشید، به دلیل زمانبر بودن بررسی کالای مرجوعی، لطفا کالا را ظرف مدت ۳ روز کاری (پس از دریافت کالا)، به ما ارسال کنید. در غیر اینصورت ما آن را به منزله تایید مشتری در نظر گرفته و ادعای بعدی قابل پردازش و رسیدگی نمی باشد.

مسئولیت هزینه و ایمنی کالاهای مرجوعی تا زمان رسیدن بسته مرجوعی به خدمات پس از فروش، بر عهده مشتری می باشد. مشتری باید کپی فاکتور بسته مرجوعی (هزینه ارسال و بسته بندی) را داخل بسته قرار داده و به خدمات پس از فروش ارسال نماید .

فروشگاه آیاتای کالای فروخته شده را عینا مطابق با مشخصات درج شده در جزئیات محصول، در اختیار مشتری قرار میدهد. پس از دریافت کالا لطفا آن را با دقت با مشخصات ذکر شده در صفحه جزئیات محصول تطبیق دهید و اطمینان حاصل کنید که بسته دریافتی با آنچه که در صفحه جزئیات محصول ذکر شده مغایرت دارد یا خیر . و پس از آن اقدام به بازگشت و ارجاع کالا نمایید .

برای پذیرش مرجوعی، کالاها باید عینا و بدون هیچ آسیب دیدگی، ضرر، فک تیکت و هولوگرام و… همانطوری که دریافت کرده اید به خدمات پس از فروش ارجاع دهید. در مورد کالا های پوشیدنی مشتری تعهد می کند که از آن هیچ استفاده ای نکرده (به غیر از تست اولیه) و هیچ گونه عطر و خوشبوکننده، شستشو، تغییرات، اتوکشی و … روی کالا انجام نداده است. در غیر اینصورت پس از بررسی کارشناس، و تایید شروط فوق، به درخواست بازگشت کالا ترتیب اثر داده نخواهد شد.

اگر متعلقات همراه کالا، کم و کاستی داشته باشد، و مرجوعی کالا توسط کارشناس تایید گردد، هزینه متعلقات، از اصل وجه کالا کسر شده و مابقی به حساب مشتری عودت داده خواهد شد. لطفا دقت لازم را بعمل آورید.

در صورتی که مشتری، کالای ویژه ای را در جشنواره ها (تخفیف شگفت انگیز ، کالای جایزه، اشانتیون، کالای تبلیغی، کالای رایگان) خریداری نمود و به هر دلیلی درخواست بازگشت کالا را ثبت نمود، باید تمامی اقلام همراه کالا (کالای جایزه، اشانتیون، تبلیغی، رایگان) عینا بازگشت داده شود. در غیر اینصورت هزینه اقلام همراه از اصل مبلغ کالا کسر و مابقی عودت داده خواهد شد.

درصورتی که مشتری، کالای ویژه ای را که در تاریخ مشخص و یا مناسبت هایی که کالا در آن روز شامل تخفیف شگفت انگیز شده را خریداری نمود و پس از پایان روزشمار تخفیف شگفت انگیز، قیمت کالا به حالت قبل تغییر یافت، فروشگاه مبلغ کالای مرجوعی را به همان مبلغی که مشتری خریداری نموده، عودت خواهد داد.

پس از بررسی کالای مرجوعی توسط کارشناس خدمات پس از فروش، در صورتی که ادعای مشترسی تایید گردد، هزینه کالا و هزینه مرجوعی (پست و بسته بندی مجدد و حمل و نقل) عینا به حساب مشتری عودت می گردد. توجه داشته باشید که شماره کارت بانکی و شماره حساب و شبای خود را به درستی وارد کرده باشید و از فعال بودن کارت و شماره حسابتان اطمینان دارید.

فرآیند بررسی کالا توسط کارشناس خدمات پس از فروش ممکن است بین ۱۰ تا ۱۴ روز کاری بطول انجامد (به دلیل تراکم کاری، صف احتمالی انتظار، روزهای شلوغ، تعطیل و …) . بعد از بررسی و تشخیص کارشناس، در اسرع وقت نسبت به رد موضوع، تعویض کالا، جایگزینی یا عودت وجه (شامل مبلغ پست مرسوله) به مشتری اقدام و اطلاع رسانی لازم توسط پیامک و ایمیل (لطفا پوشه اسپم را هم بررسی کنید) انجام خواهد شد. مشتری باید توجه داشته باشد از تماس مکرر (قبل از اتمام ۱۴ روزکاری) خوداری نمایید. اگر ظرف 1۴ روز کاری پس از ارجاع و تحویل کالا به خدمات پس از فروش، به درخواست شما ترتیب اثر داده نشد ، لطفا مورد را مستقیما به خدمات پس از فروش اطلاع دهید.

اگر کالای مرجوعی، آسیب دیده باشد،کالا به مشتری بازگردانده خواهد شد.

در صورتی که مشتری دستورالعمل استفاده از کالا را رعایت ننمود و کالا دچار آسیب شد، فروشگاه آیاتای از پذیرش، تعویض و عودت وجه آن معذور است و هزینه ارسال مجدد کالا، از مشتری اخذ خواهد شد.

در صورت تصمیم به ارجاع کالا، مشتری باید کالاها و تمامی متعلقات همراه آن را (عینا هنگام تحویل بسته) با بسته بندی اصلی (بسته پستی فروشگاه آیاتای) درون بسته دیگر قرار داده و به آدرس اعلام شده ارسال کند.

ارسال و تحویل کالا:

فروشگاه آیاتای، و تیم حمل و نقل، تعهد می کند و تضمین میدهد که قبل از ارسال کالاها به مشتری،  آنها را تحت کنترل کیفیت دقیق و بازرسی قرار دهد و پس از رعایت اصول بسته بندی، از تحویل صحیح و سالم کالا به اداره پست اطمینان حاصل کند.

هنگامی که محصولات توسط پیک یا پست به مشتری تحویل می شود، مشتری باید قبل از شکافت بسته، آن را به دقت بررسی کند که:

  • چسب و نوار پی وی سی بسته بندی، فک پلمپ نشده باشد.
  • آسیب دیدگی و له شده‌گی شدید نداشته باشد.
  • هولوگرام شکافته نشده باشد.
  • بسته پستی علائمی از قرار گرفتن در رطوبت و حرارت نداشته باشد.

در صورت رویت موارد فوق که منجر به آسیبِ کالا شده است، از بسته پستی چند عکس واضح و دقیق تهیه کرده و از دریافت بسته پستی و امضاء دفتر مامور پست اجتناب کنید و با مراجعه به دفتر پست و توضیع منطقه، موضوع را اطلاع داده تا بسته پستی را مسئول مربوطه بررسی و باز کند. در صورتی که صدمه به کالا، ناشی از سهل انگاری در حمل و نقل پستی یا سهل انگاری مامور توضیع تشخیص داده شد، مسئولیت تامین خسارت مرسوله، بر عهده شخص حقیقی (مامور توضیع/نامه رسان) یا حقوقی (سیستم حمل و نقل شرکت پست) خواهد بود.

در صورتی که مشتری بدون دلیل موجه، از دریافت بسته پستی امتنا ورزد یا برای مدت طولانی در منزل (آدرس تحویل کالا) حضور نداشته باشد و یا آدرس دوم جهت تحویل کالا نداشته باشد، بسته پستی به انبار فروشگاه عودت داده خواهد شد، بنابر این فروشگاه آیاتای این حق را دارد که هزینه حمل و نقل را از اصل مبلغ کالا کسر و مابقی را به حساب مشتری عودت دهد.

ضمانت نامه

مشتری تعهد می نماید، تمامی موارد و توضیحات مربوط به کالا و از جمله موارد ذیل را به دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به تست و استفاده از کالا نماید. بدیهی است استفاده نامتعارف و نادرست از کالا که موجب خسارت و صدمه به آن شود، مسئولیتی را متوجه فروشگاه آیاتای نخواهد کرد.

  • نحوه استفاده از کالا.
  • دفترچه و کاتالوگ راهنما.
  • برگه توصیه ها، اخطارها، باید و نباید ها.
  • دفترچه مربوط به ضمانت نامه و مواردی که موجب ساقط شدن ضمانت می شود.

در صورتی که مشتری هنگام تست کالا (با رعایت دستورالعمل ها و مطالعه دفترچه راهنمای استفاده از کالا) متوجه وجود ایراد در کالا شد، باید طبق موافقتنامه بازگشت کالا، موضوع را به خدمات پس از فروش اطلاع دهد و طبق دستورالعمل ذکر شده در موافقتنامه بازگشت کالا(مرجوعی)، نسبت به بازگشت کالا اقدام نماید.

حفظ حریم خصوصی

تجارت ما بر پایه تعامل با افراد و ذینفعان شامل مشتریان، سهامداران، سرمایه‌گذاران، شرکای تجاری و کارمندان بنا نهاده شده است. مدیریت و محافظت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی افراد ذینفع ما برای کسب اعتماد و ساخت روابط مثبت طولانی مدت، امری ضروری است. برای این منظور، راهکارهای پایه‌ای مندرج در مواد قرارداد را که در ادامه خواهیم آورد، برای استفاده از اطلاعات شخصی افراد در نظر گرفته‌ایم و مطابق با آنچه در اینجا بیان شده است، تمامی اطلاعات شخصی را مدیریت و از آنها محافظت خواهیم کرد.

ما طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران که قوانین و مقررات حفظ حریم خصوصی در محیط های مجازی و تحت وب را سیاست گذاری و تدوین می کند را، اجرا و رعایت میکنیم و تمامی کارمندان و سایر افراد را از اهمیت حفاظت از اطلاعات شخصی آگاه می‌سازیم، قوانینی برای اطمینان از استفاده صحیح از اطلاعات وضع می‌کنیم، این قوانین را بدون قصور اجرا کرده و همواره به بهسازی این روند می‌پردازیم.

ما سیستم‌های مناسبی برای حفاظت از اطلاعات شخصی پایه‌ریزی کرده و اندازه و ماهیت عملکردها را در بخش‌های مختلف در نظر می‌گیریم و جمع‌آوری، استفاده، شرایط مقرر (از جمله شرایط مقرر مقاطعه‌کاران فرعی)، افشا، اصلاحات، تعلیق استفاده و حذف اطلاعات شخصی را به طور مناسب و در راستای شرایط قید شده کنترل و مدیریت می‌کنیم.

ما راهکارهای امنیتی از جمله سیستم‌های امنیتی اطلاعات را برای اطمینان از یکپارچگی و امنیت اطلاعات شخصی اجرا کرده و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی یا فقدان، تخریب، تحریف، افشای این اطلاعات به کار خواهیم گرفت.

ما کاملاً واقف هستیم که اطلاعات شخصی شما به خود شما تعلق دارد و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا از اطلاعاتی که با ما به اشتراک گذاشته‌اید به خوبی محافظت کنیم و با دقت آنها را پردازش نماییم.

ما بیشترین ارزش را برای اعتماد شما قائلیم. از این رو حداقل اطلاعات را با اجازه خودتان از شما دریافت میکنیم و از این اطلاعات تنها برای مقاصد در نظر گرفته شده استفاده می‌نماییم. ما این اطلاعات را نزد اشخاص ثالث بدون آگاهی شما به استثنای مواردی که تحقیقات مجاز در ارتباط با اجرای حکم قضایی و دادگستری جمهوری اسلامی ایران مطرح باشد افشا نمی‌کنیم.

ما با  استفاده از روش‌هایی از قبیل مدیریت داخلی و امنیت اطلاعات فنی و همچنین اقدامات حفاظت از اطلاعات فیزیکی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا مطمئن شویم از اطلاعات شما محافظت می‌شود. علی الخصوص، تکنولوژی رمزگذاری را استفاده کرده‌ایم که مبتنی بر  SSL است. ما SSL را در سیستم‌های تحت وب و صفحات وب سایت و فروشگاه آنلاین اعمال کرده‌ایم و این ویژگی را همچنان ادامه خواهیم داد.

هنگام دیدار شما از تارنمای ما، هیچ نوع اطلاعات شخصی (PII) درباره شما گردآوری نمی کنیم، مگر این که خودتان تصمیم بگیرید این اطلاعات را در اختیار ما بگذارید. در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی قابل شناسایی از طریق تارنما داوطبانه است، ولی شما با این کار به ما اجازه می دهید که از آن اطلاعات برای منظور اعلام شده استفاده کنیم. خودداری از دادن برخی اطلاعات ممکن است موجب شود که ما نتوانیم خدمات مورد علاقۀ شما را  ارائه دهیم.

اگر شما تصمیم بگیرید اطلاعات شخصی مربوط به خود را (نام، نام خانوادگی، کد ملی، تلفن ثابت، تلفن همراه، آدرس پستی، کد پستی و …) با استفاده از این روش یعنی پرکردن یک فرم تارنما و ارسال ایمیل به ما در اختیار بگذارید، ما از این اطلاعات برای دادن اطلاعات یا خدمت رسانی به شما و یا برای پاسخ به پیام شما سود خواهیم جست. اطلاعاتی که از شما دریافت می کنیم بسته به کاری که شما هنگام دیدن از تارنمای ما انجام می دهید، ممکن است گوناگون باشند.

ما به طور خودکار نام حوزه یا قلمروی را که شما از طریق آن به اینترنت دسترسی پیدا می کنید مانند (.ir, .edu, etc.) ؛ تاریخ و زمان دسترسی شما به تارنمای ما؛ و نشانی اینترنتی تارنما (نظیر موتور جستجو یا صفحۀ ارجاع دهنده) که  شما ازطریق آن به تارنمای ما دست یافته اید، ذخیره می کنیم.  ما از اطلاعات گردآوری شده برای شمارش تعداد دیدار کنندگان از صفحه های مختلف تارنمای خودمان و کمک به سودمندتر شدن تارنما برای دیدار کنندگانی مانند شما بهره می گیریم. افزوده بر این، ما از تحلیلگر گوگل که اطلاعات مربوط به جمعیت در آن که به صورت شخصی قابل شناسایی نیست استفاده می کنیم. این اطلاعات حوزه هایی را مانند جنسیت و سن و علائق نیز در بر گیرد.

ما از اطلاعات کوکی به روش های گوناگون بهره می گیریم. برای نمونه، ممکن است از آنها برای کمک به تحلیل میزان مراجعه به تارنمایمان، شناختن دیدارکنندگان خود و آنچه مورد علاقۀ آنها است سود بجوییم.  ما این داده ها را تنها به صورت به هم پیوسته به همان صورتی که از  تحلیلگر گوگل دریافت می شود مورد استفاده قرار می دهیم . ما این اطلاعات را تا زمانی که این تارنما برقرار باشد حفظ می کنیم. ما این اطلاعات را برای یک هیچ  طرف ثالثی فاش نخواهیم کرد.

اگر شما میل دارید سرویس تحلیلگر گوگل یا سرویس های دیگر آن را هنگام دیدار خود از تارنمای ما از جمع آوری اطلاعات بازدارید، می توانید ابزاری را که به شما امکان می دهد از قلمرو جمع آوری اطلاعات خارج شوید در این پیوند https://tools.google.com/dlpage/gaoptout  بیابید و نصب کنید.

اگر به ما ایمیل می فرستید، ممکن است هنگام ارسال ایمیل به ما همراه با آن اظهار نظر یا پرسش، تصمیم بگیرید اطلاعات شخصی خودتان را هم بفرستید. ما ممکن است از این اطلاعات ارائه شده برای بهبود خدماتی که در اختیار شما می گذاریم یا به منظور پاسخ به درخواست شما استفاده کنیم.

ما همچنین فناوری های تحلیل تارنما را به منظور شمارش دیدارکنندگان از تارنماهای خود و کمک به سودمند تر شدن بیشتر تارنماهایمان برای کاربران مورد استفاده قرار می دهیم.  گاهی اوقات در یک نرم افزار متعلق به طرف ثالث ممکن است نشانی یک ایمیل، نام استفاده کننده و کلید رمز و محل جغرافیایی به عنوان اطلاعات لازم برای گشودن و ثبت حساب درخواست شود. ما از تارنماهای طرف ثالث برای جمع آوری یا ذخیرۀ اطلاعات شخصی از افراد استفاده نمی کنیم. ما هیچگونه اطلاعاتی را که به وسیلۀ تارنمای طرف ثالث جمع آوری شده باشد گرد آوری و ذخیره نمی کنیم و هیچ اطلاعات شخصی را برای یک طرف ثالث افشا نمی کنیم و این اطلاعات را به هیچ  طرف ثالثی خارج از نهاد های قانونی ( دادگستری جمهوری اسلامی و حکم قضایی قانونی مربوط به نهادی های امنیتی) منتقل نمی کنیم، مگر این که چنین کاری برای مقاصد مربوط به اجرای قانون لازم باشد.

ما ممکن است از روشهای گوناگون، جهت جمع آوری داده (نظرسنجی اینترنتی، کادر های پاپ آپ، پیشنهاد خرید، فرم ارزیابی و جمع آوری تصادفی اظهار نظر از دیدارکنندگان) استفاده کنیم. در وهلۀ اول از نمودار پیش بینی رضایت مشتریان به منظور پی بردن به داده های رفتاری مربوط به آنها را ترسیم و تحلیل می کند استفاده می کنیم. در جریان جمع آوری داده، اطلاعات شخصی جمع آوری نمی شوند. هرچند که دعوت به مشارکت، به شکل تصادفی در روی صفحۀ کاربران ظاهر می شود، پاسخ به آن یک امر اختیاری است. اگر شما دعوت به مشارکت را رد کنید همچنان می توانید به نحو مساوی با شرکت کنندگان دیگری که در مشارکت، شرکت کرده اند، از منابع  موجود در تارنمای ما بهره مند شوید. گزارش ها تنها در اختیار مدیران تارنما و کارکنان مشخصی که برای انجام وظایف خود به این داده ها نیاز دارند قرار می گیرند.  ما ممکن است به نظر سنجی هایی برای مقاصد مشخص مبادرت ورزیم ولی هنگام ارائه نظرسنجی توضیحات لازم دربارۀ آنها داده می شود.

داده های مربوط به کوکی‌ها، وب بیکن‌ها و آدرس‌های آی پی، داده هایی هستند که یک تارنما به کامپیوتر شما منتقل می کند و به مرورگر امکان می دهد اطلاعات مشخصی را دربارۀ نشست خود هنگامی که هنوز به اینترنت وصل هستید به یاد آورده و استفاده کند. شما اطلاعات مندرج در کوکی را تنها با تارنمایی که آن را در اختیارتان گذاشته است به اشتراک می گذارید و هیچ تارنمای دیگری نمی تواند آن را در خواست کند و یا به کوکی های سایر نشست ها دسترسی داشته باشد.

کوکی مربوط به یک نشست [کوکی موقت]: کوکی مربوط به یک نشست تنها تا زمانی که مرورگر اینترنت شما باز است دوام پیدا می کند و با بسته شدن آن حذف می شود. تارنما ممکن است از کوکی موقت برای پیشنهادهای فنی نظیر امکان بهتر گشت زدن در تارنما استفاده کند و یا به شما اجازه دهد آنچه را در تعامل با تارنما ترجیح می دهید به میل خود شکل دهید.

کوکی ماندگار:کوکی های ماندگار بر روی دستگاهی متعلق به کاربر ذخیره می شوند تا مشخص شود که کدامیک از کاربران جدید هستند و کدامشان باز می گردند و در مورد دیدار کنندگان مکرر از این کوکی ها برای جلوگیری از دعوت دوباره به منظور شرکت در نظر سنجی مربوط رضایت مشتریان استفاده می شود.

در سایت ما، از کوکی‌ها، وب بیکن‌ها و آدرس‌های IP برای اهداف زیر استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند با غیرفعال کردن کوکی‌ها در تنظیمات مرورگر خود، کوکی‌ها و وب بیکن‌های ما را غیرفعال کنند ولی این کار ممکن است مانع استفاده از چند عملکرد یا همه عملکردهای صفحات وب شود.

  • شناسایی و حل و فصل علل خطای سرور یا سایر مشکلات سرور
  • بهبود تولید محتوای دیجیتال
  • سفارشی کردن محتوای سایت برای مشتریان
  • استفاده از کارهای آماری و Google Analytics
  • شناخت عملکرد، علاقمندی ها، سلیقه و رفتارهای مشتریان و بازدید کنندگان در سایت
  • علل خروج از سایت یا انصرف از خرید

اگر شما دوست ندارید کوکی های موقت یا کوکی های ماندگار روی کامپیوترتان ذخیره شوند، می توانید کوکی ها را با جستجوی عبارت Clear, enable, and manage cookies از مرورگر خود حذف کنید. شما با وجود این اقدام، همچنان به همۀ اطلاعات تارنمای ما دسترسی خواهید داشت. متوجه باشید که از کار انداختن کوکی ها در مرورگر تان ممکن است استفاده از آنها را در همۀ تارنماهای دیگری که می بینید نیز تحت تأثیر قرار دهد.

ما از سرویس Google Analytics در Google, Inc.‎‏ (“Google”) در برخی صفحات وب‌سایت خود برای فهم اینکه چگونه بازدیدکنندگان از سایت ما استفاده می‌کنند، استفاده می‌کنیم. استفاده از Google Analytics در سایت ما یعنی اینکه Google تاریخچه مرور بازدیدکنندگان از سایت ما را بر اساس کوکی‌های ما، جمع‌آوری، ثبت و تجزیه و تحلیل می‌کند. ما نتایج تجزیه و تحلیل را از Google دریافت کرده و از آن برای فهم موارد فوق الذکر استفاده می‌کنیم. اطلاعاتی از کاربران که توسط Google Analytics جمع‌آوری، ثبت یا تجزیه و تحلیل می‌شود، حاوی اطلاعات شناسایی فرد نمی‌باشد. Google این اطلاعات را مطابق با سیاست حفظ حریم خصوصی خود مدیریت می‌کند.

کاربران می‌توانند Google Analytics را در تنظیمات افزونه مرورگر خود غیرفعال کنند تا Google Analytics نتواند اطلاعات آنها را جمع‌آوری کند. Google Analytics را می‌توانید با دانلود افزونه Google Analytics Opt-out Browser Add-on از صفحه نصب افزونه و پیکربندی تنظیمات مرورگر، غیرفعال کنید. چنانچه کاربر Google Analytics را غیرفعال کند، Google Analytics از همه سایت‌ها و نه فقط سایت ما غیرفعال می‌شود، البته هر زمان که بخواهید می‌توانید با تغییر تنظیمات افزونه مرورگر، آن را دوباره فعال کنید.

لطفاً برای شرح شرایط سرویس Google Analytics، به سایت Google Analytics و برای شرح سیاست حفظ حریم خصوصی به سایت Google مراجعه کنید.

  • شرایط سرویس Google Analytics:  www.google.com/analytics/terms/us.html (English)
  • سیاست حفظ حریم خصوصی Google: policies.google.com/privacy?hl=fa
  • افزونه غیرفعال شدن Google Analytics: tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=en

اگر دیگر مایل نیستید که از ما مطلبی دریافت کنید یا می خواهید اطلاعات شما از پایگاه داده ما حذف شود، لطفا از طریق فرم مدیریت امور مشتریان تماس بگیرید. همچنین، زمانی که مطلبی را از طریق ایمیل یا روش های ارتباطی دیگر از ما دریافت می کنید، می توانید از بخش «خروج از فهرست گیرندگان» در این ارتباطات استفاده کنید تا به ما اعلام کنید که دیگر مایل به دریافت مطلبی از طرف ما نیستید.

اینترنت و مزایای آن پیوسته در حال تغییر است، و به همین ترتیب روش استفاده افراد و قوانین مربوط به آن نیز تغییر می کند. بدیهی است ما حق به روزرسانی و اصلاح سیاست محرمانگی را در هر زمانی برای خود محفوظ می دارد. برای اطلاع از به روزرسانی سیاست محرمانگی می توانید به همین بخش مراجعه نمایید.

این وب سایت ممکن است دارای پیوند به سایت های دیگر باشد. لطفا توجه کنید که ما مسئول روش های حفاظت از حریم خصوصی آن سایت ها نیستیم و نمی توانیم باشیم و این سیاست محرمانگی فقط برای اطلاعاتی که ما از طریق این وب سایت جمع آوری می کنیم کاربرد دارد. توصیه می کنیم اطلاعیه های حریم خصوصی کلیه سایت هایی که بازدید می کنید را مطالعه نمایید.

موارد امنیتی عمومی

در طول ثبت نام و پرداخت آنلاین لطفا از امنیت سیستمی که با آن عملیات فوق را انجام می دهید اطمینان کامل حاصل نمایید.

ترجیحا همیشه با سیستم شخصی خود عملیات ثبت اطلاعات و خرید را انجام دهید.

از پسوردهای پیچیده که تشکیل شده از کاراکتر و عدد و حروف کوچک و بزرگ می باشند استفاده نمایید بهتر است.

مطمئن شوید آیا به شبکه ایی که متصل هستید امن است یا اینکه ممکن است اطلاعات شما را بررسی و ذخیره نمایند.

مطمئن شوید که نرم افزارهای جاسوسی و سرقت اطلاعات بر روی رایانه یا تلفن همراه شما نصب نباشد .

برای پرداخت های آنلاین قبل از انجام عملیات، صفحات راهنمای پرداخت آنلاین و دستورالعمل امنیتی بانک ها را مطالعه نمایید.

اگر پرداخت از طریق گوشی تلفن همراه و یا تبلت انجام میگیرد از شارژ کافی آن برای عملیات خرید اطمینان حاصل نمایید.

از ارائه اطلاعات ثبت شده خود در وب سایت به دیگران خودداری نمایید.

گفتگوی برخط

هنگامی که مشتری در این تارنما اطلاعات خود را ثبت کند و یا ایمیل و پیامی از روی رایانه یا گوشی تلفن همراه خود برای ما ارسال نماید به منزله تایید برقراری ارتباط الکترونیکی با ما می باشد و نیز موافقت خود را جهت دریافت ارتباطات الکترونیکی متقابل از طرف ما اعلام نموده است.

مشتری این امکان را خواهد داشت تا برای محصولات و سایر محتوای وب سایت به زبان فارسی در ثبت نظر و یا در نظر سنجی ها شرکت کند و نیز امکان درج پرسش و پاسخی پیرامون محصولات و خدمات وب سایت را نیز خواهد داشت. لذا مشتری ضمن تعهد به اینکه مطالب درج شده مطابق موازین کشور ایران می باشد از نوشتن هر گونه نظر توهین آمیز و استفاده از متنون نامناسب کاملا خودداری نماید در غیر اینصورت مطلب ارسالی وی در وب سایت نمایش داده نخواهد شد و نیز اگر به دفعات تکرار شود پیگرد قانونی خواهد داشت.

اطلاعات جامع و دقیقی پیرامون هر کالا در اختیار مشتری قرار دهد .با این حال نمی توان تضمین نمود که تمامی اطلاعات کاملاً عاری از خطا باشد. پیشنهاد میگردد اگر مشتری در صحت اطلاعات محصولی تردید داشت از طریق پشتبانی آنلاین  و در همین وب سایت اطلاعات دقیق را کسب نمابد.

مشتری این امکان را خواهد داشت جهت حصول اطمینان از انتخاب صحیح کالای مورد نظر جهت مشاوره با همکاران ما در ساعات مشخص شده گفتگوی آنلاین داشته باشد.

راهنمای کلی ثبت سفارش و تحویل کالا

عضویت در سایت : جهت خرید از این تارنما، الزامی‌ست که در وبسایت عضو شوید. برای این منظور کافی‌ست در صفحه‌ی عضویت در وبسایت، ایمیل خود را وارد کنید. این مرحله برای تایید هویت مجازی شما اهمیت دارد و از این پس مبنای شناسایی شما در ، «نشانی ایمیل‌تان» خواهد بود. اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی، نشانی ایمیل، کد ملی و نشانی دقیق پستی خود را وارد کنید. به‌منظور پیشگیری از بروز خطا یا اشتباه در تحویل کالا و ارائه‌ی خدمات، خواهشمند است اطلاعات این بخش با دقت تکمیل شود.

افزودن به سبد خرید: پس از ورود به وب سایت، می‌توانید هر یک از محصولات مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. برای این منظور کافی‌ست بر روی عبارت اضافه به سبد خرید کلیک کنید. با اضافه شدن محصول به سبد، پیغامی با این مضمون جهت اطمینانِ شما در صفحه ظاهر می‌شود. این روند را می‌توانید تا تکمیل سبد خرید و اضافه کردن محصول‌های متعدد و متنوع ادامه دهید. همچنین در صورتی که محصولی را به اشتباه به سبد خود اضافه کردید و یا از خرید کالایی منصرف شدید، می‌توانید به سبد خرید خود مراجعه کرده و آن را از سبد خرید خود حذف کنید.

تکمیل و نهایی کردن خرید: پس از انتخاب محصولات مورد نظر با ورود به صفحه‌ی سبد خرید و انتخاب گزینه‌ی تسویه حساب، می‌توانید خرید خود را نهایی کنید. در صفحه‌ی بعد، علاوه بر نمایش پیش‌فاکتور سبد شما، از شما خواسته می‌شود تا یکی از روش‌های پرداخت را انتخاب کنید. پس از انتخاب روش پرداخت از شما نشانی و اطلاعات ارسال کالا خواسته می‌شود. اگر پیش از این اطلاعات تماس خود را در این تارنما وارد کرده باشید آن اطلاعات به‌طور پیش‌فرض برای شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را ویرایش کنید. همچنین در این صفحه هزینه و روش‌های حمل کالا توضیح داده شده است. پرداخت در مرحله اول شامل انتخاب یکی از روش های پرداخت می باشد چنانچه پرداخت آنلاین انتخاب گردد با یستی تمامی مراحل پرداخت آنلاین اعم از ورود به درگاه بانک و ثبت اطلاعات کارت اعتباری ، کسر مبلغ از کارت و پردازش اطلاعات توسط بانک کامل صورت گیرد تا عملیات پرداخت آنلاین به درستی انجام شده باشد . چنانچه خطایی هنگام پردازش در صفحه بانک رخ دهد یا مبلغی از کارت مشتری کسر نمی گردد و یا مبلغ کسر شده توسط بانک به همان حساب بر میگردد. ولی عملیات خرید و پرداخت آنلاین ناقص صورت گرفته است. پس از تایید و نهایی کردن خرید، از طرف واحد فروش با شما تماس گرفته شده و برای تحویل کالاهای خریداری شما با شما هماهنگی می‌شود.

پیگیری خرید: در هر زمان پس از تکمیل خرید می‌توانید به پروفایل کاربری خود رفته و از وضعیت سفارش خود مطلع شوید. ما هر لحظه که خرید شما از مرحله‌ای به مرحله‌ی دیگر برود، وضعیت آن را به‌روز کرده تا شما از موقعیت کالای خود مطمئن شوید.

نکات مهم در هنگام تحویل سفارش :

مشتریان محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نماید.

مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند( تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود) . توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

کالاهایی که در رسید تحویل آنها قید گردیده است که نباید از بسته بندی خارج گردند از بند فوق مستثنی می باشند و مشتریان صرفاً می بایست سلامت بسته بندی کالا را بررسی نمایند. در این موارد، باز و راه اندازی کالا صرفا باید توسط کارشناسان شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی سام سرویس صورت پذیرد، در غیر اینصورت دستگاه از گارانتی خارج شده و مسئولیت مشکلات احتمالی بر عهده مشتری می باشد.

چنانچه بسته بندی کالا دارای مشکل یا ایراد ظاهری بوده و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد، مشتری باید از تحویل گرفتن آن خودداری نماید و موضوع را بلافاصله به فروشگاه اطلاع نماید.

در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست و یا باربری، مشتریان محترم موظف هستند در حضور مامور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا، از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالا مطمئن گردد و در صورتیکه کالا از نظر بسته بندی و یا سلامت ظاهری دارای ایراد باشد، ضمن تحویل نگرفتن آن، بلافاصله موضوع را به خانه سامسونگ  اطلاع دهد. در این موارد چنانچه مشتری بدون بررسی سلامت ظاهری، رسید پستی یا باربری (بمنزله دریافت کالا بصورت صحیح و سالم) را امضاء نماید، دیگر حق اعتراضی در مورد سلامت ظاهری کالا نخواهد داشت، زیرا علیرغم اینکه کالا تا سقف ممکن بیمه گردیده، به دلیل آنکه مشتری شخصاً تایید نموده است که کالا را صحیح و سالم دریافت نموده است، دیگر امکان هیچگونه پیگیری برای دریافت خسارت توسط مشتری وجود ندارد.

هنگام تحویل سفارشاتی که پرداخت آنها آنلاین بوده است، ارائه کارت ملی مطابق با نام فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را بصورت آنلاین انجام داده، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل، ایمیل یا پیامک، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت فروشگاه کالا را تحویل نداده و در این موارد هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.

مشتری در حضور نماینده فروشگاه فرصت خواهد داشت تا کالای خود را از نظر سلامت ظاهری بررسی و سپس رسید تحویل ظاهری کالا را امضاء نماید.

تحویل کلیه سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود مگر مواردی که مشتریان محترم در هنگام ثبت سفارش، درخواست حمل طبقات می نمایند.

انتهای قرارداد.