رویه بسته بندی، ارسال و تحویل کالاها

در نمودار زیر ما بطور ساده به شما نشان می دهیم که رویه بسته بندی ، شرایط ارسال و شرایط تحویل کالا را به چه نحوی پیروی می کنیم و کالا را چگونه به مشتریان در سراسر کشور تحویل می دهیم.

شیوه نامه بسته بندی کالا

ما هم اکنون در ابتدای هدف خود هستیم و سیستم حمل و نقل اختصاصی یا انبار در سراسر کشور نداریم اما راهکاری را که در پلن تجاری خود در نظر گرفته ایم استفاده از بهترین و متعهدترین سیستم حمل و نقل دولتی یا خصوصی کشور ایران می باشد. همکاران ما در بخش لجستیک، بر اساس مشخصات سفارش، تعداد و حجم کلی کالا، بسته‌ی مناسب را انتخاب کرده و به شکلی که کالا آسیب نبیند اقدام به بسته بندی می کنند.

شیوه نامه جلوگیری از آسیب کالا

ما در هنگام بسته بندی، جنس، وزن، شرایط کالا و... را در نظر گرفته و با استفاده از ابزارها و لوازم مخصوص جلوگیری از صدمه به کالا مانند ضربه‌گیر، پلاستیک حباب دار، پلاستیک بادی ضد فشار و نم گیر) که ممکن است طی فرآیند جابجایی و حمل و نقل رخ دهد، استفاده می کنیم. پس از بسته بندی، برچسب های حفاظتی مرتبط با حمل کالا را جهت اطلاع نامه رسان و شرکت حمل و نقل، به بدنه بسته الصاق و تصویری از بسته بندی سالم کالا به آی دی مشتری در (شبکه های پیام رسان) ارسال می کنیم

ارسال اکسپرس در تبریز

در صورتی که ساکن شهر تبریز هستید و روش ارسال کالا را پست اکسپرس انتخاب کرده اید. ما با استفاده از راهکارهای ارسال سریع کالا و استارتاپ های حمل و نقل درون شهری، مناسبترین روش را انتخاب و کالای شما را ارسال می کنیم.

ارسال توسط شرکت های حمل و نقل داخل کشور

در صورتی که خارج از شهر تبریز هستید، ما با استفاده از شرکت های حمل و نقل خصوصی و عمومی و یا استارتاپ های حمل و نقل بین شهری، مناسب ترین روش حمل و نقل به مقصد شما را انتخاب و کالا را ارسال می کنیم.

رهگیری وضعیت مرسوله

شما در هر لحظه می توانید توسط پنل کاربری خود، از آخرین وضعیت مرسوله، آگاه شوید. ضمنا سیستم فروشگاه الکترونیک آیاتای، در صورت تغییر وضعیت مرسوله اقدام به ارسال پیامک به شماره موبایل مشتری خواهد کرد.

تحویل مرسوله در محل

توجه داشته باشید که در سامانه رهگیری مرسولات پستی، تصویر پرسنلی و اطلاعات هویتی نامه رسانی که مامور تحویل مرسوله به شما است، درج شده است. لطفا قبل از مراجعه نامه رسان، اطلاعات هویتی وی را یادداشت نمایید سپس در هنگام مراجعه نامه رسان، مراحل زیر را انجام دهید:
۱- از دعوت نامه رسان و پیک به داخل منزل و حریم خصوصی اجتناب کنید.
۲- اطلاعات هویتی را با شخص مراجعه کننده تطبیق دهید.
۳- پس از تایید هویت، مرسوله را تحویل بگیرید.
۴- وضعیت ظاهری بسته پستی را کنترل کنید که آسیب ندیده باشد.

تطبیق مشخصات مرسوله

پس از کنترل وضعیت ظاهری، از فرصت استفاده کرده در حضور نامه رسان، کالای دریافتی را با مشخصات مندرج در صفحه جزئیات محصول در سایت کنترل کنید. در صورتی که مغایرتی مشاهده کردید:
۱- اگر در شهر تبریز هستید، مرسوله را توسط پیک نامه رسان حاظر در محل، مرجوع کنید.
۲- اگر در شهرستان هستید از راهنمای مرجوعی کالا (از اینجا) اقدام کنید.

در ارتباط باشید
Follow Us
!با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید